Miłosz Wośko
Współpracował z wieloma wykonawcami jako aranżer orkiestry, m.in. w 2014 opracował na orkiestrę utwory zespołu SBB wykonane podczas koncertu SBB Reunion na festiwalu Jazz nad Odrą we Wrocławiu. .W tej roli pracował również m.n. przy płytach Andrzeja Smolika – 3 i 4 , Maryli Rodowicz – Jest cudnie oraz Lory Szafran – Sekrety Życia według Leonarda Cohena.
kompozytor, pianista, aranżer, producent muzyczny. Absolwent Instytutu Jazzu Akademii Muzycznej w Katowicach – specjalność kompozycja i aranżacja oraz Akademii Muzycznej im. F. Chopina (obecnie Uniwersytet Muzyczny) w Warszawie, kierunek – reżyseria dźwięku.
W sezonie artystycznym 2014/2015 kompozytor – rezydent Filharmonii Szczecińskiej, gdzie zaprezentowane zostały m.in. utwory: Relacje na akordeon solo i orkiestrę, Pogoda oraz 5 rozmów na trudne tematy na kwintet dęty. W 2016 roku zarejestrowana została kompozycja Świtanie na orkiestrę kameralną akordeon solo i elektronikę.
Współpracował z wieloma wykonawcami jako aranżer orkiestry, m.in. w 2014 opracował na orkiestrę utwory zespołu SBB wykonane podczas koncertu SBB Reunion na festiwalu Jazz nad Odrą we Wrocławiu. .W tej roli pracował również m.n. przy płytach Andrzeja Smolika – 3 i 4 , Maryli Rodowicz – Jest cudnie oraz Lory Szafran – Sekrety Życia według Leonarda Cohena. Był producentem muzycznym tego nagrodzonego złotą płytą albumu jak również i kolejnego wydawnictwa wokalistki – Nad Ranem. Pracował również m.in. z Miką Urbaniak, Iwoną Loranc, Anną Gadt (Stępniewską), Rykardą Parasol, Markiem Dyjakiem, oraz zespołem Afro Kolektyw. W 2015 roku założył zespół Nash, z którym wydał płytę łączącą formę piosenek spod znaku singer-songwriter z brzmieniem dętych instrumentów orkiestrowych.
Aranżował ponadto m.in. piosenki do słów Michała Zabłockiego na potrzeby spektaklu muzycznego Święty (gdzie napisał także większość muzyki instrumentalnej) wystawionego m.in. w 2016 r. w Krakowie, utwory Krzysztofa Komedy na fortepian i kwartet smyczkowy (Atom String Quartet) dla światowej sławy pianisty klasycznego Janusza Olejniczaka oraz utwory Józefa Skrzeka na potrzeby widowiska 63 dni gniewu z okazji obchodów rocznicy Powstania Warszawskiego. W 2011 był kierownikiem muzycznym i autorem opracowań na potrzeby wyemitowanego przez dla Telewizję Polską i uwiecznionego na płycie Koncertu Najskrytszych Marzeń z festiwalu Spotkania Zamkowe w Olsztynie.
Zajmuje się również tworzeniem muzyki do filmów animowanych, dokumentalnych i krót-kometrażowych. Współdziała z wieloma wykonawcami muzyki alternatywnej, zarówno jako aranżer, konsultant muzyczny, jak i pianista i realizator dźwięku. W 2011 współpracował przy powstającym na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego cyklu programów Szkolna Muzykoteka.